2011. december 11., vasárnap


Rihanna – Who’s That Chick?
Imádom ezt a pörgős, bulis dalt. Amikor rám jön a táncolhatnék, akkor ez a szám tuti ott van a buli lemezen. Ilyenkor azt képzelem, hogy mindenki pontosan ugyanezt kérdezi, ha meglát engem.




Dima Bilan – Believe
Ennek a dalnak a hallgatása közben mindik új erőre kapok, ha valami sérelem vagy csalódás ért. Ez erőt ad és segít átvészelni a rossz időszakokat.




Kelly Clarkson – Since U Been Gone

Ezt az első szakítás után hallgattam először, amikor nagyon magam alatt voltam. Miközben hallgattam, teljesen azonosultam vele és rájöttem, hogy már rég túl vagyok az egészen és pontosan a dalban elhangzottak szerint fogom fel a dolgokat. Ez a rock stílus nagyon megtetszett ezzel a számmal.


Jordin Sparks – One Step At A Time
Egyszerűen kellemes dal. Suliból hazajövet szabadít fel igazán és, ahogyan az ütemre lépkedsz te is, észrevétlenül jó kedved lesz tőle. Repül tőle az idő, így egy-két lépés és már otthon is vagyok.




One Republic – All the Right Moves

Nagyon kedvelem ezt a zenekart és különösen ezt a számukat. Ami igazán különlegessé teszi nekem, hogy a legjobb barátnőm, Holly kedvenc zenekara. Akárhányszor ennek a dallama szólal fel, mindig rá gondolok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése