2011. december 5., hétfő

Gym Class Heroes: Stereo Hearts ft. Adam Levine
Szerintem ezt magyarázni sem kell. Nincs olyan ember, akinek ez a szám ne ragadna be a fejébe. Egész nap ezt dúdolja, megállás nélkül, untalan. És ezt tapasztalatból mondom, komolyan megfigyeltem a jelenséget. Ez egy örök kedvencem lesz azt hiszem.




Timbaland - Carry Out ft. Justin Timberlake
Leginkább az aláfestő zenei alap tetszik ebben a dalban. Gondolom, nem kell részletezni a témát, és hogy miért is kedvelem annyira a mondanivalóját. Egyszerű, laza, és ütős szám… Csakis ajánlani tudom.



Jason Mraz- I'm Yours
Hát forma. Mást nem is igazán tudnék róla mondani. Szerintem kellemesen dallamos, és felidézi bennem a Peace érzetet. A legjobb, amikor nyáron kiülsz a teraszra, előkapod a gitárod és elkezded játszani ezt a dalt. Tökétes harmóniába rendeződik a világ pár pillanatra.




The Wanted – Glad you came
A klip idézi bennem a nyitó bulit, és az ott kialakult kálváriát. A szövegről leginkább Demi jut eszembe, és az, ahogy a tábor varázsa körbelengi a képét. Jól sikerült szám, kicsit unalmas ismétlések szerepelnek benne, de ezt betudhatjuk a népszerűség hajhászásnak.
„Hand you another drink.
Drink it if you can!”


3OH!3 - Touchin On My
Szeretem a szám szemtelen szövegét és az ehhez rendezett abszurd klipet. A keménykedő stílus amúgy sem áll messze tőlem, így a szám kifejezi belsőm egy részét. Felborítok mindent, ami nekem nem tetszik és igen, hidegen hagynak a szabályok.
Ja, ezt nehogy elfelejtsem:
„If you wanna **** me, I won’t say no!”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése